امنیت در موتور سواری
فروش لوازم موتور سیکلت
امنیت در موتور سواری
جمعه 12 مرداد 1397 ساعت 19:59 | بازدید : 245 | نویسنده : سیامک نیکپور | ( نظرات )

در ادامه مقاله مفید و کاربردی ایمنی موتور سیکلت" ( امنیت در موتور سواری) در نظر داریم ادامه نکاتی را که باعث افزایش امنیت موتور سواران خواهد شد را برای شما بیان کنیم.

 

امنیت در موتور سواری 13- فقط یک نفر! (نکات امنیت در موتور سواری) بارها پیش می آید که در خیابانهای پر تردد شهر، موتور سوارانی را میبینیم که بیش از ظرفیت خود سرنشین دارند! به صورت استاندارد موتور سیکلت های ایران فقط برای یک نفر طراحی شده اند. همانطور که میدانید، سوار شدن بیش از یک نفر روی موتور سیکلت علاوه بر اینکه باعث کاهش عمر قطعاتی مانند انجین و سیستم تعلیق میشود، کنترل موتور سیکلت را هم سخت تر میکند. همچنین در صورتی که از لاستیک های خوبی برخوردار نباشید، خطر ترکیدن لاستیک و برهم خوردن تعادل بسیار زیاد خواهد بود. امنیت در موتور سواری 14- عبور از بین دو خودرو ممنوع!(نکات امنیت در موتور سواری) خودروها اکثرا هنگام سبقت و یا گردش، فقط در آینه به مدت کمر از یک ثانیه نگاه میکنند و در این کسر از زمان ممکن است موتور سیکلت هایی را که در طرفین خود هستند را نبینند. لذا سعی کنید کتی الامکان از بین دو خودرو که با سرعت یکسان در حال حرکتند ، عبور نکنید. زیرا ممکن است با کوچکترین حرکت فرمان خودرو به موتور سیکلت شما برخورد کند و اتفاقات ناگواری برایتان پیش آید امنیت در موتور سواری 15- چهار راه های مرگ! (نکات امنیت در موتور سواری) چهار راه ها یکی از قتلگاه های خطرناک موتور سیکلت سواران هستند. بارها شما کلیپ هایی را میبینید که در آنها موتور سواران هنگام عبور از چهار راه ها، با خودرو و یا موتور سیکلتی که در طرف مخالف او در حرکت هست، برخورد کرده اند و حوادث ناگواری برای آنها پیش آمده است. هنگام عبور از چهار راه ها حتی اگر چراغ راهنما هم سبز بود، سعی کنید که ابتدا طرفین خود را به خوبی بررسی کرده و هنگامی که اطمینان حاصل کردید که چهار راه خالی از هرگونه وسیله نقلیه ای است به راه خود ادامه دهید امنیت در موتور سواری 16- صبور باشید!(نکات امنیت در موتور سواری) صبر همواره در زندگی آدمی، مشکلات بسیاری را حل کرده است. انسان صبور همیشه در امان خواهد بود. عجله، دلیل بسیاری از حوادث ناگوار است. این را بدانید که عجله کردن شما به ریسک بزرگی همچون تصادف و از دست رفتن سلامتی تان اصلا نمی ارزد. هنگامی که در ترافیک گیر افتاده اید یا پشت چراغ قرمز منتظر سبز شدن چراغ و باز شدن راه هستید، به هیچ عنوان سعی نکنید که از مسیر هایی عبور کنید که برای رفت و آمد ماشین آلات مخصوص مانند خطوط BRT طراحی شده اند عبور نمایید.




|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان پاساز اینترنتی ترافیک و آدرس teraffic.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 37
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 7
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 7
:: بازدید ماه : 65
:: بازدید سال : 108
:: بازدید کلی : 7931